Tutaj znajdują się rasy, które można wykorzystać podczas gry.
Człowiek
Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, statystyki są o 10 punktów większe.
Minusy: Rasa ludzi nie dogaduje się z dzikimi zwierzętami.
Elf
Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, inteligencja,reakcja i szybkość są o 15 punktów większe.
Minusy: Siła spada o 2 punkty.
Centaur
Plusy: Statystyki rosną o 9 punktów, Centaury wybitnie rozumieją się z dzikimi zwierzami.
Minusy: Centaur nie może mieć szkolenia w szkole magii.
Troll
Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, statystyki rosną o 7 punktów, Trolle mają wrodzony język ze smokami.
Minusy: Trolle nie mogą mieć zwierząt typu myszy czy gołębie.
Ogr
Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, statystyki rosną o 6 punktów, każdy strzał z łuku od Ogra może być śmiertelny.
Minusy: Ogry często w walce dostają podwójnymi obrażeniami.
Anioł
Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, statystyki rosną o 4 punkty, Anioły mają zdolność latania.
Minusy: Anioły mają 30% szans na uniknięcie ataku z łuku czy procy.
Satyr
Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, statystyki rosną o 5 punktów, Satyr może używać łuku jako broni śmiertelnej.
Minusy: Słabsza o 35% walka mieczem.
Mag
Plusy: Magowie używają rytuałów by przywrócić swój stan do normalności np. po utracie wielkiej ilości krwi(wymagane jest np. krew innej istoty).
Minusy: Magowie mogą być tylko w szkole magii.
Offline