Tutaj znajdują się rasy, które można wykorzystać podczas gry.
Człowiek Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, statystyki są o 10 punktów większe. Minusy: Rasa ludzi nie dogaduje się z dzikimi zwierzętami.
Elf Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, inteligencja,reakcja i szybkość są o 15 punktów większe. Minusy: Siła spada o 2 punkty.
Centaur Plusy: Statystyki rosną o 9 punktów, Centaury wybitnie rozumieją się z dzikimi zwierzami. Minusy: Centaur nie może mieć szkolenia w szkole magii.
Troll Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, statystyki rosną o 7 punktów, Trolle mają wrodzony język ze smokami. Minusy: Trolle nie mogą mieć zwierząt typu myszy czy gołębie.
Ogr Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, statystyki rosną o 6 punktów, każdy strzał z łuku od Ogra może być śmiertelny. Minusy: Ogry często w walce dostają podwójnymi obrażeniami.
Anioł Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, statystyki rosną o 4 punkty, Anioły mają zdolność latania. Minusy: Anioły mają 30% szans na uniknięcie ataku z łuku czy procy.
Satyr Plusy: Możliwość szkolenia się w każdej ze szkół, statystyki rosną o 5 punktów, Satyr może używać łuku jako broni śmiertelnej. Minusy: Słabsza o 35% walka mieczem.
Mag Plusy: Magowie używają rytuałów by przywrócić swój stan do normalności np. po utracie wielkiej ilości krwi(wymagane jest np. krew innej istoty). Minusy: Magowie mogą być tylko w szkole magii.
|